Spring For h&m

Tog mig en snabbtitt in på H&M's webshop. Hittade några framtida köp bland deras vårnytt.
Ett härligt ha begär växte snabbt. H&M är billigt och bra. Kvalitén kan ibland diskuteras.
Kanske märks vid mina val att jag ff tycker att marint är fint.



Tunika: 198kr. Jeans: 298kr. Väst: 298kr.
 


UPDATE!

Vintern står på sig, men köpsuget efter nya vårplagg håller i sig. Märkte att vissa av palggen kommit in i butik, vilket är bra för den lata (jag själv) som inte orkar beställa för att eventuellt returnera vissa av plaggen pga fel storlek.
Så jag har en superviktig fråga;  någon som vet ifall dessa koftor kommer till butik? Någon som redan sett dem kanske? Släng i väg ett medd så blir jag oerhört  tacksam : D 


För priser & storlekar: www.shop.hm.com


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar den där västen :|

Postat av: siri

ja,riktigt snygg. såg den i svart & matt militärgrönt också. det var bara ngra veckor sedan så ta dig en titt.

2006-02-17 @ 11:38:12
URL: http://siri.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback