Überkallt

Yepp! Första snön har lagt sig och nu det är bara veckor kvar till jul! Tiden går fortare än fortast och nu är det verkligen dags för mig att uppdatera min samling gällande skinnhandskar.

Eftersom jag är en extra jobbig människa så kan enkelheter som att införskaffa sig ett par nya gloves ta låång tid. Det många inte förstår (dvs shopping partners) är att det sitter i detaljerna. Spännen, knappar, guldkedja, well u name it and I probably want it.

Hittade dock ett par godingar inne på
Bloomingdale's hemsida, och notera de söta detaljerna.
På topp måste jag prisa Anne Klein för hennes känsla att kunna väcka habegär.

Our Exclusive Driving GlovesPortolano Double Buckle Gloves

AK Anne Klein Studded Leather Gloves - Asymmetrical CuffAK Anne Klein Studded Leather Gloves - Stud Cuff

Är på jakt efter ett par übergula (på gränsen till påsk- el ferrari gula) skinnhandskar. Tänk 60-tal!
Även ett par mossgröna hade vart kul att tinga, så hojta ifall ni hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback