Baby Got Back

Vem mer förutom jag prioriterar shopping av nya byxor/jeans allra sist på sin lista? Hade jag bott lite närmare ekvatorn skulle bekymret inte ens existera, men men säger jag bara.

Sprang runt på stan i nästan två H.E.L.A timmar för att kunna hitta ett par svarta byxor med fin passform & kvalité. Detta resultera i 2 halvdana pantalones ifrån MNG och H&M. Kvalitén är väl sådär (ja, jag är kräsen) men för det priset så är det ju dugligt. Passformen är lika med nja. Men svarta som natten är dem iallafall. Ett rätt av tre, inte illa ; )

big butt

Att jag är för kort för byxorna får jag veta då komplexet börjar krypa fram i provrummet. Inte försvinner det genom att vika upp byxkanten heller.
Rumpan är EnOrM i förhållande till min smala midjan & det gör saken inte ett dugg bättre. Hej på dig fröken påsbyxa säger jag bara.
Det går inte att undgå hur du måste/borde/ska se ut för att passa in i det enda existerande idealet. Vad hände med lite variation?

Tiden jag spenderar med att springa mellan olika affärer spenderas väl. För då kan jag se hur alla andra verkar ha hittat The Pants med stort P. Ytterst jobbigt! Jag kan väl inte vara den enda med detta avskyvärda i-landsproblem?

Ska man verkligen behöva konvertera till baggy jeans eller ha på sig klänningar året runt?
Varför kunde jag inte bara ärva supergener och födas till en färdigformad supermodell? Det borde väl göra susen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa alla om en hemsida som heter gratis bio. Där samlar man poäng genom att värva medlemmar och bli medlem på olika hemsidor ( man väljer själv vilka), och så vips, får man biocheckar hemskickade, för att bli medlem tryck här http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=840

2007-02-28 @ 08:41:14
Postat av: Charlotte

Haha, mitt i prick. Känner mig träffad!

Postat av: SiRi

Charlotte: Trodde jag var ensam där ett tag ; )

2007-03-06 @ 12:09:46
URL: http://siri.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback