Disco Dance

80 tals disco är vad jag tänker på när jag ser denna heta tee. Påminner mig om ett second hand fynd jag gjorde för några år sedan. Tyvärr lånade jag ut den till en vän som också ''råka'' tappa bort den. What (?) ever säger jag bara. Att jag inte kan glömma det säger hur mkt jag fortfarande saknar den.

    

Jag var en mästare på att sno vissa av killens kläder. Och det hade jag fortsatt göra om han hade haft t-shirten i ägo. Tänk dig den som en oversize t-shirt/klänning, en supergirl tröja, leggings och ett par All star Converse. Accessorera med solkysst sommar hy & du är ready 2 go. Kan inte beskriva med ord hur mkt jag saknar sommaren.


  



UPDATE: 2007-03-02

The Bomb jackan ifrån Minimarket skulle kanske passa bättre (?) Låt plånboken eller snarare smaken få avgöra.


Bilder: Tres Bien Shop & Zoovillage.com


Kommentarer
Postat av: Lola

Bara älskar jackan
lite för dyr men underbar

Postat av: siri

Lola: Håller med dig där gällande priset.

2007-03-03 @ 12:19:32
URL: http://siri.webblogg.se
Postat av: mini

visst är det synd. men zara ska väl öppna i gbg snart? älskar minimarkets jacka. men den matchar inte riktigt min studentbudget :/

2007-03-04 @ 12:29:28
URL: http://modd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback