Första inlägget


Välkommen till min nya blogg!

Här ska jag dela med mig utav världens skönheter och förhoppningsvis få tips ifrån andra! Ifall jag tar mig tiden till att blogga dvs.
Det blir inget om personliga tankar & känslor ifrån min sida, utan min blogg är enbart till för att dela med mig utav all (vad jag tycker är) ögongodis som finns överallt.

Man kan inte äta upp allt själv, så varför inte bjuda?




Såg dessa sk Bamboo Rings för $150  på shopintuition.com
De är i 14k guld & (enligt mig) snyggare med flera på samma arm.

Den som bara hade pengarna till!!







Även dessa halsband är i Guld. Passar bra att ge sin fagra flickvän på Alla Hjärtans Dag kanske?Beställer man innan 2 feb. så lovar de leverans passande till Valentine's Day.
 
Så tipsa pojken!!


UPDATE! Bamboo rings är inga armband utan ringar : (