Tre tårtor senare...


OBS! Bilder kommer!

♥ Siri

Godis poncho

Vill sälja min Godis Poncho som blivit liggandes i garderoben. Meningen var att använda den flitigt flitigt, tyvärr känns den för stor på korta Siri.
Ponchon är oanvänd med lappen kvar. Ett  'kvitto'  från butiken i USA fås vid köp.
Ser helst att den hämtas upp i GBG för snabb affär.

    

Storlek: One Size
Nypris: 2500kr + 25 dollar frakt.
Ditt pris: 1800kr inkl frakt.

Har du frågor? Lämna mail i kommentarsfältet så hör jag av mig!

UPDATE: SÅLD

I'll Shoot your Lights Out

image330image332

   

Phillippe Starck har jag bloggat om förut. En personlig favorit är hans omtalade lampkollektion ifrån 2005 - Collection Guns. Kollektionen består utav lampor i form utav olika skjutvapen. Bedside Gun är bordslampan i serien. Stativ i aluminium med 18K guldfinish och skärm i matt svart med guld i siden på insidan.

Pris: ca 10.000kr

Från Paris till Hong Kong

Gårdagens skörd i bilder. Det är sommar och jag har inga förbindelser, dags att uppdatera lite.

  

Second hand & Siri kan vara riktigt lyckat! Ringen & guldarmbandet är presenter.

   

Första gången jag testar Mavalas nagellack. Färgerna Paris (3) och Hong Kong (19) fick följa med hem. Passar bra som accessoar till solbrännan.
Halsband ifrån Indiska.