A Secret Garden



Ett måste att ha i sitt badrumsskåp är Victoria Secret Bodylotion. Mina lotions börjar närma sig sitt öde, det vill säga papperskorgen! Hade tänkt ta mig en snabbis till London för att träffa en av mina närmsta vänner. Det är tack vare henne som jag blivit beroende utav VS produkterna. Hela härligheten började med att hon köpte med sig en VS Secret Garden Love Spell till mig, och förtrollande blev jag, för något mer väldoftande (och babyrumpshudframkallade) har jag inte smörjt in mig med.



Under tiden jag är där så skall jag passa på att leta upp bra modeskolor (eftersom det är ngt utav en dröm) och givetvis smaka på stadens storstadspuls. Bara det är ett solklart måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback