Hittegods á la Abaeté

Skulle vilja hitta dessa plagg i min garderob. Vilket motsvarar nästan hela Abaeté kolletionen : )


korta ben cruisekorta ben 2 
     Mer pinupp än Abaetés Cruise kolletion får du leta efter.

(klicka för större bild)
 


          Guldhängslen,små volanger på trosorna, brasilianska skärningen, ett måste! 

(klicka för större bild)
 

Till vår & sommar vill Abaeté se oss med brett skärp som markerar vår kvinnliga midja. Denna gången sätts skärpet över din blus/kofta/skjorta. Även pennkjolen hänger med. Man kan inget annat än älska Abaetés känsla för färg & detaljer. Ojsan! Nu blev det mer blått & naturvitt i bloggen! Det får ni leva med : )

Kommentarer
Postat av: Anna

Det första va riktigt fint.
Ojsan, själv tycker jag inte att ashley olsen passar i rött hår :)

Postat av: siri

ja, det är ifrån Abaeté kolletion. fanns mer snyggt men jag orkade inte ladda upp bilderna. får ta och göras!

2006-02-17 @ 11:40:04
URL: http://siri.webblogg.se
Postat av: Anonym

nu har jag uppdaterat min bloggen med mer ifrå Abaeté. enjoy!

2006-02-17 @ 12:48:50
URL: http://siri.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback