Min egen FatBoy

Snart är det dags för min Flytt! Känns nervöst, jobbigt, pirrigt men framförallt stressigt. Ja, alla känslor på en en gång kan man faktiskt säga. Detta är något som kommer att reflekteras i min blogg. Mindre bloggande, mera packande! På senaste tiden har jag bara användt internet till att leta upp snygga & unika möbler. Man kan kalla det för flyttsyndromet. Oftast, eller nästan alltid, har man inte råd med designermöbler, fast titta skadar aldrig.

             



Häromdagen bloggade jag om den nya 'gungstolen' Placentero. Och i samma veva hittade jag det nya alternativet till sk sackosäcken/beanbag: Fatboy Original, som är så mycket snyggare och grymt mkt skönare än en sackosäck.
Självklart har Fatboy även tänkt på den lilla hunden och gett den en egen Doggielounge.



Så ut med den sunkiga soffan och in med din egen FatBoy!

Pris: ca 2000kr

Mer bilder & info finns på
www.fatboy.nl




Kommentarer
Postat av: Sven

Hej,
Funderar på att köpa en Fatboy, har du en? I så fall - går det bra att sitta två i den? :)

2006-03-12 @ 21:50:10
Postat av: siri

sven: nej jag har ingen (i wish) men sett flera bilder där flera personer ligger i den. och den ska även fungera som en säng. så antagligen finns den i flera strl el så går det att sova 2 pers i den. Hör av dig efter köpet, berätta ifall du blir nöjd!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback