Snabbis hos Jerns

Ja du, vad ska man säga...jag kunde helt enkelt inte låta bli. Frestelsen blev för stor och jag var tvungen att ta en liten titt hos Jerns. Kanske den bästa upplevelsen på länge! Ja, dvs hemsidan Jerns ; ) Har ni sett deras vårnytt? Helt underbart mysigt så det pirrar i tårna, haha!



Hittade de sk 'kopiorna' på Seychelles Leather Wedges som jag bloggade om för bara ngn dag sedan.
Rätt så fina ändå (?) Men jag är inte helt nöjd med klacken på dessa, annars är jag the biggest fan utav kilklack i trä. De finns i en massa olika färger, så det är bara att välja din absoluta favorit.



Den gamla hederliga loafern hänger med i vår också, fast nu har de festat till den lite och slängt på guldfärgen istället.



Hittade också dessa sötisar som påminner lite om sådana ballerina bow shoes som jag skulle vilja strolla runt på stan med.



Självklart tänkte jag på den sportiga tjejen, och hittade dessa som är framtagna utav Lacoste.
Pretty as a Peach!



Men min favourit hos Jerns måste vara dessa guldkorn från Ross. Iallafall på bild.
Marint är fint!


Skor är en dödssynd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback