Fruktsallad, ja tack!

Ja, ni vet vad jag pratar om, och som alla andra också pratar om. KJL i all ära men hur länge skall man behöva sukta efter Marc Jacobs fruktiga halsbandsur? Det var kärlek vid första ögonkast och nu är jag fast! Give me, I'll pay you.
Just nu känns det längre bort än vad det borde vara, dvs mitt smyckesskrin. Men en resa till US and the A står inte på schemat mitt. Inte ens en resa till Neverland får jag. Och för gammal för att fråga tomten är man med. Orka plugga till körkortsteorin gör jag inte, men är detta vad som menas med återvändsgränd?
Att hålla på och längta till ett eget MJ fruktis känns så ytligt att det gör ont. Så Självkart skyller jag det på höstdepressionen : )

.

Visst skulle det smaka bra?

Kommentarer
Postat av: Käthe

Ja, dom är fina. :)

Postat av: fliickan

Åh vad fina dom är, vill ha!

2006-11-09 @ 18:56:56
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback