Jag hänger på..

.. den så kallade rosett manin som råder över de flesta modebloggare. Jag testade sidenband ett tag, men de lossna el gled ner konstant.  Var tvungen att knyta om dem var femte minut och Sånt kan reta gallfeber på mig.

 Sett att många redan hunnit blogga om detta underbara skärp ifrån
Asos. Och visst skulle det lyfta en hel del outfits i garderoben min. Grejen är att jag är liiite anti när det kommer till nätshopping (se inlägget innan detta så förstår ni) och väntar därför på att någon annan skall inhandla det innan mig.

Därefter hade jag tänkt att bombadera personen med frågor och kräva bildbevis :  )
Men för att undvika att falla offer så kan ni väl slänga iväg en eller två kommentarer i min blogg.

rosett
Siri hjärta Rosetter = Sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback