Symphony

Jag letar efter en parfym som tydligen skall heta Symphony. Försökte googla lite, dock utan framgång. Flaskan skall vara ganska avlång och mer är så vet jag tyvärr inte. Kanske står den redan  i ditt badrumsskåp? Vilka märken har en parfym vid detta namn? Finns det någon bra sida man kan snoka fram lite info på? Jag är helt lost när det kommer till skönhetsprodukter & Parfymerier.

Parfymen skall vara en av alla julklappar som måste inhandlas inom snar framtid, och (lata) jag uppskattar alla tips jag kan få.

I värsta fall får jag besvära någon expedit på Åhléns, och detta lär ju göras dagen innan julafton. Förskjutning är aldrig bra, men jag känner mig själv alltför väl. Med allt annat som jag måste prioritera nu säger jag bara stress stress och ännu mera stress. Ändå är det flera veckor kvar tills klapparna skall öppnas.
Men det är vad julshopping ger mig, stress.




Är jag den enda som avskyr julshopping?




Kommentarer
Postat av: Marie Johansson

Jag letar också efter en parfym som går under det namnet men den finns inte i affärerna. Den såldes under ngt företag som jag inte minns namnet på... ;-( Har du hittat vad du sökte?

2007-11-21 @ 14:18:38
Postat av: Siri

Marie: Nej, tyvärr. Har ff ingen aning om vilken det är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback