Veckans Fynd

En sak som gör Göteborg till en underbar stad är alla second hand affärer som bara väntar på att bli upptäckta & plundrade på fynd. Häromdagen kände jag för att ta en promenad & helt plötsligt, ifrån något som verkar komma från tomma intet ser jag något grått & krokomönstrat. Något som jag bara måste ha med mig.

     

Eftersom jag sällan tar promenader & ännu sällan gör fynd valde jag att utmana ödet. Gick runt bland de små bord & hyllor affären består utav. Stället ser så tråkigt & sunket ut men det man inte vet är att bland all krimskrams finns en del dyrgripar som söker nytt hem. Och plötsligt händer det...

.. min alldeles egna Mulberry! Finare än finast. Snyggare än snyggast. Det som är så kul med vintage fynd är att allting har en historia.
Euforin räcker ett bra tag, eller kanske till nästa gång jag känner för att ta en promenad.

OBS! Bild på Mulberryn kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback