Dags att säga hejdå..

..till min kära mobil. Jag är den som gärna drar ut på eländet som kommer med att köpa en ny nalle. Vilken mobil skall köpas? Vilken!? Varför kan jag inte leva utan den bara. Back to basics, back to the 80's.
Ingen förstår mig, alla tycker det är så galet kul med gadjets, men inte jag. Inte ens när jag jobbade med att sälja 20st mobiler om dagen till Sveriges alla företagare kunde jag förstå charmen med dem. 





Tillbehör som bör köpas till den nya mobilen är iallafall denna s.k. 'handfree'.

Bild: FredFlare.com


Kommentarer
Postat av: elvira

det finns ju så många fina!

haaha, tycker det är så roligt att man kan ha en sådan lur till mobilen :D

Postat av: Siri

Elvira: Jag funderar på att införskaffa mig en sådan, kul att ha!

2007-04-13 @ 17:15:56
URL: http://siri.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback