Wedins Vs Converse

Men Våren kommer alltid Vita skor. Som jag längtat efter att få lägga undan vinterstövlarna långt bak i skåpet.
En liten runda på stan resulterade i att jag hittade ett par skor på
Wedins som jag tror föll mig i smaken. Hört att jag har konstig smak nämligen. Aldrig köpt skor på Wedins så jag har ingen aning om hur länge de skulle hålla. Kanske ska man play it safe & köpa sig ett par Converse. Å andra sidan har jag haft tygskor innan och livslängden på dem är inte heller så lång.
Jag går konstigt och därför har ortopeden sagt att skor som är 'mjuka' med inget stöd baktill är uteslutet. Att jag inte lyssnar så noga på honom är en annan femma.

Har ni tips på vita fina skor är det bara att säga till! 

 VS



UPDATE: 2007-03-12

Wedins skorna på bilden är ifrån killavdelningen. Tjejmodellen är mkt mindre spetsig framtill och snyggare IRL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback